Tuesday, April 12, 2011

Glad to have u in my life.

一个人忙碌了很久,是需要人陪的。我很高兴我的好朋友能够找到一个合适她的男友。她也有脆弱的一面。希望这个男的会好好的对她。不然,我会有非常恐怖的一面。然是我的人都知道我不大发脾气。可是伤害到我的好朋友可是另外一回事。无论如何,我只希望她能够很幸福,很幸福。因为她值得一个很好很好的人对待她。She is the most special friend in my life. She is my soul friend. No matter what, i will always support n by her side. Dear, i just want you have a happy ever life. Every good things happen on you. You are the most precious precious friend of mine. Love you. =)

No comments:

Post a Comment